שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מדריך קצר לבחירת מערכות ישיבה בהתאמה אישית

מערכות ישיבה מהוות את האלמנט העיצובי המרכזי בסלון. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לגבש את מערכות הישיבה בחדר זה וליצור את העיצוב הנחשק ביותר העולה על דעתכם. בטרם ניגש לבחירה העיצובית של מערכת הישיבה, חשוב שתדעו כמה כללים אורתופדיים בסיסיים בבחירתה. הראשון והחשוב ביותר, 2 הרגליים תמיד על הקרקע. זה לא כסא בר ולא ספת אורחים בשולחן מוגבה במקום בילוי. זהו פתרון הישיבה המרכזי בבית שלכם, וככזה הוא צריך לספק לכם מענה של 2 רגליים על הקרקע כדי לא לפגוע בגב ובשכמות. בנוסף, אסור שהוא ייצר אפקט ערסל. הישיבה צריכה להיות שלמה, כזו בה הרהיט נושא אתכם בקלות עליו, ללא שקיעה. אם בסיס הרהיט יורד למטה, והאגן שלכם יחד איתו, הוא לא מתאים לכם. אם זה המצב כעת בבית, אתם צריכים מערכת ישיבה חדשה.

גבשו את הצביון של מערכת הישיבה

צביון, או אופי העיצוב, מבטא את הדרך בה רובנו מפרשים את מראה הרהיט: עיצוב מודרני מכיל אלמנטים מודרניים כמו מראה מינימליסטי ללא פיתוחי עור ובד, אלא עיצוב חלק גם בבסיס וגם במשענת. עיצוב אותנטי מבטא תבניות עיצוב רב שכבתיות עם תפירות אומנותיות ופיתוחי עץ חרוטים גלויים. לרוב, צביון מודרני יהיה סובב סביב הגוון הלבן ואילו צביון אותנטי סביב גווני עץ.

גבשו את הסגנון של מערכת הישיבה

סגנון העיצוב מתייחס לצורות הבסיס של אסופת הרהיטים. מערכות ישיבה בהתאמה אישית בה הדייר מבקש להנחיל עיצוב בורגני יתבססו על צורות מלבניות שלמות, בעוד בעיצוב כפרי יהיו צורות עגולות מעט בקצוות הרהיטים, למשל תפירה של גליל עור/ בד בקצה הקדמי ובמעלה המשענת, או שימוש במשענת דבשתית עגולה.

ודאו כי מערכת הישיבה מתאימה למבנה הנדרש בסלון שלכם

חשוב לבחור מערכות ישיבה בהתאמה אישית למבנה הסלון שלכם. במידה ואתם מבקשים להבליט את אריחי הרצפה או לחסוך במקום בחדר אם הוא קטן, נדרשות מערכות ישיבה פינתיות, בעוד שאם השאיפה היא למקם את פתרונות הישיבה במרכז החדר, הספות הנדרשות צריכות להיות חד ממדיות ללא האלמנט הפינתי. לרוב, הן יכילו גם שולחן סלון מרכזי ביניהן, במקרה זה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן