שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מהן כורסאות טלויזיה עם מנגנון הרמה? הכירו את פתרון הישיבה שלא תרצו להיפרד ממנו

במאמר זה נספק לכם את המידע על כורסאות טלויזיה עם מנגנון הרמה. כורסאות אלה אינן יד שניה אלא נרכשות בחנות רהיטים חדשים בלבד. הן מאפשרות יכולות כוונון מרשימות במיוחד עבור מי שיושב עליהן, שחלקן מהווה כמעט תחליף לתנועה חיה. מה אתם צריכים לדעת על כורסאות טלויזיה עם מנגנון הרמה? להלן כל מה שכדאי לכם להכיר לפני בחירת הרהיטים שיעשו את ההבדל בבתיכם.

יישום כל סוגי ההרמות

את ההרמות ניתן ליישם באופן מכני או חשמלי. או שהכורסא ניתנת להרמה באמצעות ידית ייעודית, או שהיא מיושמת באמצעות חיבור לחשמל. ניתן לבחור גם דגם אלחוטי עם יחידת מקלט מוטמעת על הכורסא ויחידת משדר מחוברת לחשמל ובכך ליהנות מהפעלה חשמלית ללא חיבור ישיר של הכורסא לשקע. הכורסא מאפשרת לכם לשנות את מנח הרגליים מלמטה למעלה, את מנח הראש ממצב אחורי למצב קדמי, את המשענת למגוון רחב של זוויות ואפילו את משטח הישיבה עצמו מגובה אפס למיקומים יותר גבוהים. עם מגוון הרמות שכזה אתם ללא ספק נהנים מכל מה שאתם צריכים בשביל הכוונון המושלם.

איכות אורטופדית הנדסית שלא תלויה במשקל המשתמש

בדרך כלל, כשקונים כורסאות טלויזיה עם מנגנון הרמה המוכרים מתעקשים שזה צריך להיעשות לפי משקל ושצריך להגביל את העומס על הרהיט. לא כאשר הוא נבנה בשיטת Nozak System. שיטה זו, שנקראת גם N.S מאפשרת לכל אדם להשתמש בכורסא, ואפילו לעשות זאת בצורה לא מאולצת. גם אדם בעל עודף משקל מובהק יזכה להרגיש שהוא במשקל נוצה על הרהיט ולא מהווה עליו נטל כלפי מטה.

בחירה על פי מידתו של המשתמש

זה לא סוד שכורסאות טלויזיה עם מנגנון הרמה מגובשות על פי גובהו של המשתמש. הדרך לבחור נכון בכורסאות טלויזיה היא על פי מנח הרגליים. אם שתי הרגליים מגיעות לקרקע כשהכורסא במצב 90 מעלות רגיל ללא כוונון, אזי היא מתאימה למידה שלו. כל מצב אחר, בו הכורסא לא מאפשרת לרגליים להגיע, או לחילופין, מאפשרת רק את קיפולן, מעיד כי הכורסא אינה במידה המתאימה אשר נדרשת לצרכן.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן