שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מה חשוב לבדוק לפני רכישה של כורסאת טלויזיה חשמלית?

עומדים לרכוש כורסאת טלויזיה חשמלית? רוצים להיות בטוחים כי אתם משקיעים את הכסף שלכם ברכישה של כורסה איכותית אשר תשמש אתכם היטב ולאורך זמן ותענה על כל הצרכים שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של כורסאות טלוויזיה חשמליות, אין ספור של דגמים, מערכות חשמליות, גדלים ועיצובים. לכן, לפני שאתם בוחרים את הכורסה המתאימה ביותר עבורכם, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון ולרכוש את הכורסה המתאימה ביותר עבור הבית שלכם ועבור הצרכים האישיים שלכם.

טכנולוגיה

הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא הטכנולוגיה. מי שמעוניין ברכישה של כורסאת טלויזיה חשמלית חייב לבדוק היטב את הטכנולוגיה החשמלית בכורסה. לא כל דגם הוא דומה. אתם יכולים למצוא כורסאות בהן המערכת החשמלית היא רק לצורך התאמת הכיוון של המשענת או ההדום, וכורסאות הרבה יותר מתקדמות בהן יש מערכת לעיסוי של הגב והרגליים, מערכת לנדנוד חשמלי של הכיסא ואפילו שילוב של רמקולים להאזנה. לכן, בדקו את הטכנולוגיה בתחום והגדירו את הצרכים שלכם בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים כורסה אשר תשמש אתכם באופן הנכון ביותר.

עיצוב

תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים, כך שתוכלו להתאים את הכורסה לעיצוב הפנים של הבית שלכם ולשלב אותה בסלון בצורה הטובה ביותר. אם בעבר כורסת טלוויזיה היתה פריט מגושם שלא השתלב כל כך עם עיצובים מעודנים ולכן רבים ויתרו על רכישה של רהיט כזה, היום אתם יכולים למצוא עיצובים הרבה יותר עדינים אשר מאפשרים לכם שילוב עם כל סגנון עיצוב ללא כל בעיה.

מחיר

עבור רבים, המחיר הוא פקטור רציני ברכישה, אך יחד עם זאת אל תבצעו רכישה רק בגלל המחיר. לעיתים החיפוש אחר מחיר זול מוביל להתפשרות באיכות הכורסה, מה שיתגלה לטווח הארוך כטעות ויוביל אתכם לרכישה של כורסה שפחות מתאימה לצרכים שלכם, או כזו שלאחר תקופה קצרה יחסית כבר תראה בלויה ופחות נוחה, שימושית או מרשימה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן