שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מחפשים רהיטים חדשים? הכירו את דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק

דיור אינטריורס מספקת ללקוח את מלוא החוויות ברהיטים החדשים. החברה מייבאת רהיטים מחברות מותג בדנמרק המספקות חוויית ישיבה מעשירה במיוחד. ברהיטי דיור אינטריורס ניתן למצוא מגוון של מאפיינים אשר כל משתמש היה חפץ בהם בעת השימוש.

טכנולוגיית N.S

באמצעות טכנולוגיית N.S ניתן ליהנות מישיבה ושכיבה איכותיות ללא שקיעת הרהיט, גם אם עבר זמן רב ואפילו שנים לא מעטות מאז השימוש הראשוני. טכנולוגיה זו שומרת עליכם יציבים הלכה למעשה ומאפשרת לכם ליהנות מישיבה בגובה הנכון, ללא שקיעה וללא חשש מחוסר יציבות. עם רהיטים מסוג זה, תמיד תחושו על הגובה במובן הטוב של המילה.

כוונון חשמלי ייחודי

בכורסאות הטלוויזיה של דיור אינטריורס, ניתן לכוון את הישיבה ואת השכיבה באמצעות מנגנון חשמלי ללא כבלים. הוא מתקשר עם בקר שמגיע עם הכורסה ומחובר לחשמל שלכם. הוא יכול לתקשר מרחוק עם הכורסה ולאפשר את הכוונון שלה בצורה יעילה ופשוטה. היתרון הגדול: ניתן למקם את הכורסה עצמה במרכז החדר, רחוק מאד מתשתית החשמל וליהנות מהפעלה חשמלית איכותית ללא כבלים בסלון כלל ועיקר.

חומרי גלם משובחים

את חומרי הגלם של דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק קשה למצוא במקומות אחרים: עורות ובדים שמספקים ללקוח 100% יציבות: עורות עם מקדמי רגישות נמוכים מקרינת שמש במגוון רחב של עיבודים, מחוספסים כחלקים, וגם בדים איכותיים המאפשרים לא לספוח כתמים, לדחות אבק ולכונן ישיבה מהנה ומדוגמת במיוחד. עם חומרי גלם אלו, חוויית הישיבה הופכת שונה לחלוטין ממה שהכרתם עד כה.

עיצובים ייחודיים מטובי האדריכלים

בחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק הם בראש ובראשונה מעוצבים ומגובשים היטב מבחינה אדריכלית. ניתן למצוא בנקל את הרהיט המתאים לבתיכם באמצעות הדמיית מחשב. התאמת הרהיט מתאפשרת גם לסביבה חדשה לחלוטין ללא רהיטים כלל וגם לחדר מרוהט, בו נדרש רהיט משלים. דיור אינטריורס מספקת פתרונות לכל מצב בו הלקוח זקוק לריהוט והופכת את חוויית הקנייה לקלה, פשוטה וכיפית במיוחד. דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק המאפשרים לבית שלכם חווייה עיצובית ופונקציונאלית מיוחדת במינה. בואו לרכוש רהיטים חדשים וליהנות מאיכות חסרת פשרות בעת השימוש!

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן