שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מידע שימושי אודות מערכות ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד מספקות למשתמש מגוון תמורות חסרות תקדים: בראש ובראשונה הן לא משאירות כתמים. אם נשפך נוזל מכתים על הבד של מערכת הישיבה, לא תצטרכו להשתמש במסירי כתמים. בנוסף, הן מספקות למשתמש איכות ונוחות חסרי פשרות. הכירו את מערכות הישיבה המתקדמות באמת שכל אחד היה חפץ להציב בביתו.

טכניקת בנייה המאפשרת יציבות לכל אחד, בכל משקל

עם מערכות ישיבה מבד המבוססות על טכניקת הבנייה N.S, תשכחו מאפקט הערסל ומ- "זה לא מתאים לכל משקל". הספות יתאימו לכל משתמש ויספקו לו יציבה מלאה. הן יישאו אותו כמו נוצה ויאפשרו לו ליהנות מישיבה מענגת במיוחד ללא בעיות אורתופדיות. הטיפ שלנו: אל תתפשרו על כל ספה; מדדו אותה. בחרו מערכות ישיבה מבד רק אם הרגליים שלכם מגיעות בקלות, ולא רק עם קצות האצבעות, לרצפה. כל מקרה אחר הוא ספה גדולה מדי, וזה אינו מבשר יציבות ועלול לפגוע בגב ובשכמות שלכם.

מגוון אפשרויות להצבת המערכת

מערכות ישיבה מבד ניתן להציב בפינת החדר או בצדדים שלו. מערכות ישיבה להצבה בפינת החדר הן מערכות ישיבה פינתיות. משתמשים בהן, בדרך כלל, על מנת להבליט מרצפות מעוצבות או כדי להצטמצם בחדרים הקטנים. מערכות ישיבה מבד למיקום במרכז החדר חיוניות במיוחד בחדרים גדולים או כאשר מעוניינים להסתיר את עיקרי אריחי הרצפה.

מבחר עיצובים למימוש על ידי הלקוח

מערכות ישיבה מבד עשויות להתבסס על עיצוב מודרני או על עיצוב אותנטי. עיצוב מודרני מתאפיין בגוונים בהירים הסובבים את הצבע הלבן, בעוד עיצוב אותנטי הוא עיצוב דמוי עץ בעל גוונים חומים-שחורים. אבל צביון העיצוב אינו הנושא היחיד בבחירה. יש גם סגנון. הוא עשוי להתבסס על מבנה דינאמי חד שכבתי, או על אותנטיות, בה נראים אלמנטים בולטים של עץ מגולף בצדדים, לצד פיתוחים בתפירה כמו קפיטונז' כפתורים או משענת בעלת מבנה דו דבשתי.

מגוון סוגי בד לבחירת הלקוח

ניתן לבחור מערכת ישיבה עם בד אריגים המבוסס על מגע מחוספס או בד דמוי עור המבוסס על מגע חלק. חשוב לוודא כי בשני המקרים מדובר בבד שאינו משאיר כתמים, אלא נשאר נקי גם לאחר מגע עם חומר המכיל צבע מכתים. חשוב לבסס את בחירתכם על הבד שיסב לכם נוחות ללא פשרות.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן