שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מערכות ישיבה מעוצבות – כך תבחרו אותן נכון

במאמר זה נספק את כל המידע החשוב על בחירת מערכות ישיבה. המאמר יחלוש את נושאים שונים כמו תכנון מבני, עיצוב ויישום הרכישה המוצלח ביותר. חשוב לקרוא מאמר זה כדי להשכיל לבחור מערכות ישיבה בהתאמה לצרכים שלכם ועל פי תבניות עיצוב בלתי מתפשרות שישאירו את האורחים שלכם פעורי פה ויסבו לכם את מלוא הסיפוק והנוחות. קריאה מהנה!

תכנון מבני של מערכות ישיבה

מערכות ישיבה ניתן למקם בפינת החדר או במרכזו, בפורמט מעגלי, מלבני או לא סגור, עם מרחב פתוח בין הספות. בדרך כלל מערכות ישיבה עם צורה של מרחב פתוח יתאימו למיקום בפינת החדר ומערכות ישיבה בעלות מצולעים סגורים יתאימו למרכזו. בדרך כלל כשבוחרים למקם מערכות ישיבה פינתיות, עושים זאת כדי להבליט את עיצוב הרצפה ולשתף אותו בדקורציה הכוללת של החדר, בעוד מרכבת שמוטמעת במרכז החדר נועדה להסתיר את הרצפה ולהסמיך רק את רכיבי הישיבה כקטליזטורים התורמים לעיצוב המרחב. חשוב להתייחס לרצונותיכם אלו כשאתם בוחרים את סוג המבנה של מערכות הישיבה שלכם.

תכנון דקורטיבי של מערכות ישיבה

את הדקורציה של מערכות ישיבה ניתן ליישם בפורמט עתיק של פעם, על בסיס פיתוחי עור ובד או בפורמט מודרני עכשווי ללא פיתוחים, כשכל ספה או כורסה הן חד שכבתיות בפריסת החומר. מומלץ לבחור בצבעים שלדעתכם יתאימו לכל מרחב בו נדרשות מערכות ישיבה. את זה מאד מומלץ לעשות כשיש לכם תמונה שלו על מנת שתוכלו לבחור את פתרונות הישיבה שיתאימו לו. בפרק הבא נלמד כיצד מוצאים את הדגמים עצמם.

כורסאות טלוויזיה כורסת טלויזיה דגם 4570

הבחירה צריכה להתבצע באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים

בהדמיית מחשב של חנות רהיטים תוכלו לבחור מערכות ישיבה מעוצבות וליהנות מעיצוב מושלם אשר צפוי להשתלב היטב במרחב שלכם. בהיעזרכם בתמונה שלו, ניתן למצוא בקלות את דגם מערכת הישיבה שיתאים הן בגוון והן בצורה. חשוב לעבור על מספר דגמים כדי לוודא שמצאתם את מה שהכי מתאים לכם ולעיין היטב במפרט הטכני הכתוב כדי לאשש שהבנתם מהן תבניות הצבע המדוברות ובאלו צורות רהיטים מדובר בפועל. אם אינכם בטוחים, חשוב להיוועץ עם צוות המכירות של החנות כדי להבטיח שבחרתם את מה שאכן מתאים למבנה שלכם בפאן הדקורטיבי.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן