שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מערכות ישיבה נפתחות למיטה – הפכו את הסלון לחדר הלנה לאורחים

גיבוש מערכות ישיבה היא משימה חשובה מאד בבית הלקוח. אבל מה שמעטים יודעים הוא שבבתים קטנים, הסלון עשוי לשמש כחדר הלנה אם אין מקום אחר לשכן בו אורחים. באמצעות מערכות ישיבה נפתחות למיטה ניתן להלין אדם נוסף בחדר האורחים שלכם בלילה, בהיעדר חדר מסודר למשתכנים ארעיים. מה מאפיין מערכות ישיבה מסוג כזה וכיצד ניתן לממש את הפיכתן למיטה? כל מה שרציתם לדעת על מערכות הישיבה שמעסיקות רבים מהצרכנים הביתיים.

בבוקר, ספת ישיבה ובלילה מיטה רחבה

מערכת ישיבה זו היא מערכת פינתית המבוססת בדרך כלל על 2-3 ספות. הספה המרכזית, הרחבה מבין השתיים, היא זו שנהפכת למיטה, בעוד ספת המשנה והספה שמקבילה לה משמשות כבסיסי מיטה עליונים ותחתונים. המנגנון עובד כך: שולפים את המשענת העליונה של הספה המרכזית ומורידים אותה למטה בזווית של 180 מעלות, מה שיוצר את ההפיכה הראשונית למיטה. לאחר מכן מצמידים את הספה לספות המשנה על מנת ליצור מיטה מוארכת שתוכל להתאים לכל משתכן.

כך תדעו באיזה דגם לבחור עבור היציבות שלכם

חשוב לבחור בדגם שבמצב ישיבה רגיל 2 הרגליים שלכם נמצאות על הקרקע: לא גבוהות, לא באוויר ולא על קצוות האצבעות. כפות הרגליים צריכות לבוא במגע מלא עם הרצפה. מומלץ לבחור בדגם שנבנה בטכנולוגיית יציבה ללא הגבלת משקל: כל אדם שיישב על הרהיט לא יחוש באפקט הערסל אלא בנשיאה קלה כמשקל נוצה. טכניקת בנייה זו היא N.S תוצרת דנמרק המאפשרת ישיבה לכל משתמש ללא קושי. זכרו כי אם יש לכם ספה שיש בה אפקט ערסל, זו לקונה. היא כנראה ספה ישנה מאד שעליכם להיפטר ממנה ולרכוש חדשה על מנת שלא להסב לעצמכם נזקים אורתופדיים.

גיבוש מראה עיצובי נכון למערכת הישיבה

מערכות ישיבה נפתחות למיטה, כמו כל מערכת ישיבה אחרת, צריכות להתבסס על עיצוב המתאים לסלון שלכם. אם אין לכם רהיטים כלל, גבשו מראה עיצובי נדרש: כפרי המבוסס על ספות מעוגלות או בורגני המבוסס על ספות מרובעות באופן מובהק. הצביון עשוי להיות אותנטי, כזה המבוסס על צבעים חומים וצבעי עץ עם אלמנטים של תפירה אומנותית, לצד צביון מודרני המבוסס על עיצוב חלק של הרהיט.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן