שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

רהיטים חדשים רוכשים מחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מאיטליה

כשבוחרים לרכוש רהיטים חדשים, מומלץ לפנות לדיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מאיטליה. דיור בוחרת את רהיטיה בקפידה מחברות הרהיטים המובילות באירופה, ומנגישה לכם מבחר עצום של פתרונות ישיבה, כורסאות טלוויזיה ועוד מגוון נבחר של רהיטי איכות. מה חשוב לבדוק לפני בחירת רהיטים וכיצד ניתן להבטיח שאתם עומדים לבחור את המוצרים הנכונים? כל מה שרציתם לדעת על רהיטים חדשים – במאמר מידע אחד.

מקדמי הבטיחות הנדרשים מרהיטים

מכירים את זה שבתוך חודשי שימוש לא רבים, הרהיטים מתחילים לשקוע? זה – לא תקין. רהיט צריך לספק למשתמש יציבות גם לאחר שימוש מסיבי וגם אם ישבו עליו המוני איש. בדיוק בשביל זה חשוב לבדוק שהרהיטים שלכם מבוססים על טכנולוגיית N.S, היחידה שמונעת מהספה או מהכורסה לשקוע ומשאירה אותן יציבות להפליא, גם לאחר שנות שימוש רבות עם שימוש אינטנסיבי מדי יום ביומו.

רהיטים בהפעלה חשמלית – כך תבחרו אותם נכון

מומלץ כי כורסת הטלוויזיה שאתם עומדים לרכוש תהיה חשמלית. כורסת טלוויזיה חשמלית מאפשרת לכם לכוונן את התקן הישיבה שלכם לכל מיני זוויות ישיבה ושכיבה בהתאם לנוחיותכם. כאשר הכורסאות הן גם Wireless, לא מחוברות עם כבלים, אתם נהנים מהצבתן במרכז החדר ללא כבלים, כשאת הקונקשן עושה בקר שממוקם באזור החשמל שלכם. הבקר מתקשר עם הפקודות של הכורסה ודואג להן להתממש הלכה למעשה.

 

רהיטים בעיצובים מיוחדים

בחירת העיצוב של הרהיטים היא משימה חשובה ביותר. בראש ובראשונה תצטרכו לבחור חומר גלם נדרש, בד או עור, ולאחר מכן יש לבחור את העיצוב המתאים לבית שלכם. אם יש לכם רהיטים קיימים, מומלץ להשתמש בהם כרפרנס, ואם לא – חשוב לבחור את הרהיטים בהתאם לחזון העיצוב הביתי שלכם. בחירת חומר הגלם חשובה אף היא כי היא מעידה אם הרהיט יהיה לכם נטל או מוצר נוח שנעים להשתמש בו. ניתן לבחור עור טבעי חלק לעומת עור מעובד, וגם בבדים, מומלץ להקפיד על דקויות, לבחור בבד שדוחה אבק, שומר על עצמו נקי ממצבורי לכלוך ומספק למשתמש את הבטוחות הטובות ביותר בעת השימוש ברהיט: חוסר חשיפה לקרדית האבק ולכתמים בהם הוכתם הרהיט. אותם, הבד האיכותי פשוט סופח.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן