שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

תכנון יסודי של פינות אוכל מעוצבות

עיצוב פינות האוכל מהווה מלאכה שחשוב מאד לדעת ליישם בבית. פינת האוכל היא המקום בו הנכם סועדים את הארוחות המשפחתיות ומקיימים ישיבות עם בני המשפחה והחברים ולכן מקום זה צריך להיות מעוצב לתפארת. במאמר מידע זה נספק את כל הפרטים שצריך לדעת לשם השלמת עיצוב יסודי ומושלם לכל פינת אוכל ביתית.

גיבוש הצביון של פינת האוכל

פינות אוכל מעוצבות עשויות להתבסס על צביון מודרני או אותנטי. בצביון מודרני, הספות והכורסאות מבוססות על צורה אחידה וחד שכבתית, בעוד בצביון אותנטי הצורה מבוססת על גילופים וחריטות אומן מעץ גם בשולחן וגם על הכסאות. לרוב, פינות אוכל מודרניות יבוססו על צבעים לבנים בעוד פינות אוכל אותנטיות יבוססו על צבעי עץ או צבעים שדומים לו.

גיבוש סגנון העיצוב של פינת האוכל

סגנון העיצוב עשוי להיות כפרי או בורגני. בעיצוב כפרי, ישנן הדגשות על הצורה העגולה, שולחן מעוגל לחלוטין או מעט מעוגל, בעוד בעיצוב בורגני כל הרהיטים מהשולחן ועד אחרון הכסאות הם מלבניים. כסאות עם פיתוחים וחריטות ייחשבו בעלי עיצוב בורגני אותנטי, בעוד בעיצוב בורגני מודרני העיצוב יהיה מינימליסטי ללא הפיתוחים.

גיבוש הפונקציות של פינות האוכל

במידה ובפינות האוכל לא נהוג לארח הרבה אורחים, ניתן לרכוש שולחן בעל גודל קבוע, אך במידה ופינת האוכל מיועדת לאירוח רב משתתפים, רצוי שהשולחן יהיה נפתח. בשולחן נפתח, ניתן ליהנות ממרחב נוסף שאין לכם כאשר הוא סגור. זה משמש כאשר האירוח נעשה בחדר קטן, ועל כן פריסתו עלולה ליצור צפיפות בשגרה הרגילה של המגורים בבית.

גיבוש הפרספקטיבה במרחב פינת האוכל

פינות אוכל מעוצבות עבור חדרים גדולים צריכות להכיל שולחנות גדולים ועבים, בעוד בחדרים קטנים הם צריכים להיות קטנים ודקים. בדרך זו לא רק שתמנעו צפיפות, אתם תחסכו לעצמכם מראה מגושם של פינת האוכל. היא לא תהיה בולטת מדי במרחב הקטן או חסרת השפעה עיצובית במרחב הגדול. בכך, פינות האוכל שלכם יהיו מושלמות לאירוח ויספקו לאורחים שלכם מראה מרשים כאשר הם ייכנסו אליהן. מומלץ לגבש את גודל פינות האוכל בהתאם לגודל החדר על מנת להבטיח התאמה חסרת פשרות למקרה הספציפי שלכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן